Σε συνέχεια της από 31/8/2018 πρότασης του Συνδέσμου μας περί παροχής μισθολογικών αυξήσεων 1% από 1/9/2018 και επιπλέον 1% από 1/6/2019, μετά από απόφαση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) τη Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου, υποβλήθηκε με αίσθηση ευθύνης νέα βελτιωμένη πρόταση προς την ΠΝΟ με σκοπό την αποφυγή της κλιμάκωσης των απεργιακών κινητοποιήσεων.

Η νέα πρόταση του ΣΕΕΝ προβλέπει:

· Την υπογραφή ΣΣΕ μέχρι 31/12/2019.

· Παροχή αυξήσεων 2% από 1/9/2018 μέχρι 31/12/2019 στους μισθούς των ναυτικών.

Παρόλα αυτά και προς μεγάλη μας έκπληξη οι συνδικαλιστές της ΠΝΟ αποφάσισαν τη συνέχιση της απεργίας, αδιαφορώντας όχι μόνο για τις τραγικές συνέπειες προς την κοινωνία και την οικονομία της Χώρας, αλλά και τη διασφάλιση των συμφερόντων των ναυτικών με την υπογραφή ΣΣΕ μέχρι τέλους του 2019 με αύξηση 2% εν αντιθέσει με άλλους κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας.

Ο ΣΕΕΝ με την υπογραφή συνεχόμενων ΣΣΕ τα τελευταία χρόνια και δη κατά τη διάρκεια των μνημονίων έχει διασφαλίσει τους υψηλούς μισθούς των ναυτικών που δεν έχουν υποστεί καμία μείωση που να οφείλεται στην εργοδοσία.

Όπως όλοι γνωρίζουμε οι απεργιακές κινητοποιήσεις εν μέσω τουριστικής περιόδου επιφέρουν μεγάλο και μη αναστρέψιμο πλήγμα στον τουρισμό, όχι μόνο για την τρέχουσα περίοδο αλλά και τις επόμενες, λαμβανομένου υπόψη ότι ήδη έχει δημιουργηθεί κλίμα ανασφάλειας, το οποίο επηρεάζει αρνητικά και τη μελλοντική τουριστική κίνηση.

Πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι την περίοδο αυτή μετακινούνται καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες και νησιώτες και μεταφέρονται χιλιάδες τόνοι εμπορευμάτων και ειδών πρώτης ανάγκης και διατροφής προς και από τα νησιά.

Εκτός από τον Τουρισμό κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα και κυρίως το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο των νησιών θα διακοπεί ή θα ματαιωθεί.

Ιδιαίτερα πρέπει να τονίσουμε τις τραγικές επιπτώσεις στους νησιώτες οι οποίοι στα 76 από τα 100 νησιά που εξυπηρετούνται με ακτοπλοϊκά πλοία επικοινωνούν με την Ηπειρωτική Ελλάδα μόνο δια θαλάσσης.

Ο Σύνδεσμός μας εκφράζει τη λύπη του για την απόφαση της ΠΝΟ  αλλά και τη μεγάλη ανησυχία του για την αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων που έχουν ήδη δημιουργηθεί και καλεί την ΠΝΟ να επιδείξει ανάλογο αίσθημα ευθύνης.

Καλωσόρισμα

Αγαπητέ επισκέπτη, με μεγάλη μας χαρά σε καλωσορίζουμε στον ιστότοπο του Συνδέσμου μας. Επιθυμία μας είναι ο χώρος αυτός να προάγει την επιβατηγό ναυτιλία, να αποτελέσει πηγή ενημέρωσης για το νησιωτικό τουρισμό, αλλά και να ενισχύσει την επικοινωνία μας με το επιβατικό κοινό...

Τα Μέλη μας

Αγία Μαρίνη ΝΕ
Aegean Flying Dolphins
Aegean Sea Lines
Alpha Lines
ANEK Lines
ANEM Ferries
ANEΝΔΥΚ Seaways
ANMEZ Ferries
Blue Star Ferries
Dodekanisos Seaways
Fast Ferries
Golden Star Ferries
Goutos Lines
Hellenic Seaways
Levante Ferries
Minoan Lines
Skyros NE
SuperFast Ferries
Triton Ferries
Ventouris Ferries
Crystal Cruises
Majestic International Cruises

Δρομολόγια Πλοίων

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 3/2024
  • 27 Μαρτίου 2024

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 3 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις...

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 2/2024
  • 06 Μαρτίου 2024

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 2 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις...

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 1/2024
  • 08 Φεβρουαρίου 2024

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 1 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις...

30

Εταιρείες

που συνδέουν με τα πλοία τους τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

97

Πλοία

τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.

115

Νησιά

εξυπηρετούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων 89 αποκλειστικά με τα πλοία, καθώς δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση.

20,32

εκ. επιβάτες

εκ των οποίων 18,82 εκατ. επιβάτες (3,53 εκατ. οχήματα) στην ακτοπλοΐα και 1,5 εκατ. επιβάτες (690.000 οχήματα) στην Αδριατική.

7,4%

Εισφορά στο ΑΕΠ

ή 13,6 δις € (6,6% ή 12,1 δις € στην ακτοπλοΐα και 0,8% ή 1,5 δις € στην Αδριατική).

332.000

Θέσεις εργασίας

αποτελώντας το 8,5% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας (290.700 ή 7,4% στην ακτοπλοΐα και 41.300 ή 1,1% στην Αδριατική).