Η ΑΝΕ Καλύμνου ιδρύθηκε το 1987 ως εταιρεία λαϊκής βάσης με τη συμμετοχή 400 και πλέον ιδιωτών μετόχων, ορισμένων Δήμων της Περιφερειακής ενότητας Καλύμνου, του Δήμου Ρόδου, καθώς και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Ήταν η πρώτη εταιρεία  που με το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο της ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ συνέδεε μεταξύ τους όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου, από το Αγαθονήσι μέχρι το Καστελόριζο, δίνοντας ζωή και στο πιο μικρό νησί σ' αυτήν την εσχατιά της πατρίδας μας και της Ευρώπης. 

Σήμερα επιπλέον, με τα δύο μικρά ταχύπλοα σκάφη της KALYMNOS DOLPHIN και KALYMNOS STAR, συνδέει το νησί της Καλύμνου (από τους πρώτους παγκόσμιους προορισμούς αναρρίχησης) με το διεθνές αεροδρόμιο της Κω συμβάλλοντας άμεσα στην τουριστική ανάπτυξη του νησιού. 

Περισσότερες πληροφορίες για δρομολόγια και τιμές μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ANE Καλύμνου.

Δρομολόγια Πλοίων

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 2/2022
  • 20 Απριλίου 2022

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 2 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Απριλίου 2022. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις...

Διοικητικό Συμβούλιο ΣΕΕΝ - Συγκρότηση σε Σώμα 23.2.2022
  • 23 Φεβρουαρίου 2022

Την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022 πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση του ΣΕΕΝ και οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου με τριετή θητεία. Κατά την πρώτη συνεδρίαση του ΔΣ την 23η Φεβρουαρίου 2022, συγκροτήθηκε σε Σώμα και...

ΣΕΕΝ: Απολογισμός 2021
  • 22 Φεβρουαρίου 2022

Στον απολογισμό για το 2021, κατά την ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας την Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022, ο κ. Μιχάλης Σακέλλης έκανε αναφορά στα θέματα που απασχόλησαν τον Σύνδεσμο στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς:

30

Εταιρείες

που συνδέουν με τα πλοία τους τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

97

Πλοία

τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.

115

Νησιά

εξυπηρετούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων 89 αποκλειστικά με τα πλοία, καθώς δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση.

20,32

εκ. επιβάτες

εκ των οποίων 18,82 εκατ. επιβάτες (3,53 εκατ. οχήματα) στην ακτοπλοΐα και 1,5 εκατ. επιβάτες (690.000 οχήματα) στην Αδριατική.

7,4%

Εισφορά στο ΑΕΠ

ή 13,6 δις € (6,6% ή 12,1 δις € στην ακτοπλοΐα και 0,8% ή 1,5 δις € στην Αδριατική).

332.000

Θέσεις εργασίας

αποτελώντας το 8,5% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας (290.700 ή 7,4% στην ακτοπλοΐα και 41.300 ή 1,1% στην Αδριατική).