Η Φωνή των Πειραιωτών - Άρθρο για την κρουαζιέρα
Άρθρο για την κρουαζιέρα και τον Ανδρέα Ποταμιάνο του δημοσιογράφου Δημήτρη Καπράνου, στην εφημερίδα "Η Φωνή των Πειραιωτών" .
Δείτε αναλυτικά το άρθρο εδώ.
Άρθρο για την κρουαζιέρα και τον Ανδρέα Ποταμιάνο του δημοσιογράφου Δημήτρη Καπράνου, στην εφημερίδα "Η Φωνή των Πειραιωτών" .
Δείτε αναλυτικά το άρθρο εδώ.
Την Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019 πραγματοποιήθηκε το 7ο Global Shipbrokers Forum που οργανώθηκε από τον Σύνδεσμο Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων - Hellenic Shipbrokers Association (HSA) στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος.
Εκ των ομιλητών του Forum ήταν και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας κ. Μιχάλης Σακέλλης, ο οποίος στην ομιλία του αναφέρθηκε στη σημασία της ακτοπλοΐας.
Άρθρο της Ναυτεμπορικής για την ακτοπλοΐα του δημοσιογράφου Λάμπρου Καραγεώργου.
Δείτε αναλυτικά το άρθρο εδώ.
Ανοδικά θα κινηθεί και φέτος η αγοράς της Μεσογειακής κρουαζιέρας σύμφωνα με τις πρώτες αποτιμήσεις των στοιχείων των κρατήσεων που έχουν γίνει.
Η κίνηση υπολογίζεται στα 4,2 εκατομμύρια επιβάτες που αντιπροσωπεύει το 14,8% της παγκόσμιας αγοράς γεγονός που έρχεται να επιβεβαιώσει επισημάνσεις αναλυτών ότι η συγκεκριμένη αγορά είναι πολύ κάτω του πραγματικού της δυναμικού. Να σημειωθεί ότι η εν λόγω αγορά το 2015 ήταν σχεδόν στο 18% της παγκόσμιας αγοράς με 9,6 εκατομμύρια επιβάτες.
Τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019 η εκπομπή "Μηχανή του Χρόνου" με τίτλο "Η ιστορία της ακτοπλοΐας", παρουσίασε την ελληνική ακτοπλοΐα από την εποχή που τα ατμόπλοια πήραν τη θέση των ιστιοφόρων και στη συνέχεια έφτασαν να μεταφέρουν ανθρώπους, εμπορεύματα και οχήματα.
Η αρχή έγινε όταν η πρωτεύουσα της Ελλάδας μεταφέρθηκε το 1834 από το Ναύπλιο στην Αθήνα και το ελληνικό κράτος επένδυσε στο λιμάνι του Πειραιά…
Δείτε ολόκληρη την εκπομπή της 4ης Φεβρουαρίου εδώ.
30
Εταιρείες
που συνδέουν με τα πλοία τους τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
97
Πλοία
τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.
115
Νησιά
εξυπηρετούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων 89 αποκλειστικά με τα πλοία, καθώς δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση.
20,32
εκ. επιβάτες
εκ των οποίων 18,82 εκατ. επιβάτες (3,53 εκατ. οχήματα) στην ακτοπλοΐα και 1,5 εκατ. επιβάτες (690.000 οχήματα) στην Αδριατική.
7,4%
Εισφορά στο ΑΕΠ
ή 13,6 δις € (6,6% ή 12,1 δις € στην ακτοπλοΐα και 0,8% ή 1,5 δις € στην Αδριατική).
332.000
Θέσεις εργασίας
αποτελώντας το 8,5% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας (290.700 ή 7,4% στην ακτοπλοΐα και 41.300 ή 1,1% στην Αδριατική).