Δημοσίευση ΦΕΚ 3330 Β' / 8.8.2020
Στο ΦΕΚ 3330/Β/8.8.2020 δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ. 50176: "Εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19."
Ειδικότερα στο Άρθρο 3 αναφέρεται:
Στο ΦΕΚ 3330/Β/8.8.2020 δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ. 50176: "Εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19."
Ειδικότερα στο Άρθρο 3 αναφέρεται:
Μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης κρουσμάτων COVID-19 στα επιβατηγά και επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία που εκτελούν θαλάσσιες ενδομεταφορές καθώς και των υπό ελληνική σημαία διεθνών πλόων.
Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση του ΥΝΑΝΠ εδώ.
Στο ΦΕΚ 3224/Β/3.8.2020 δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ. 49329/3.8.2020 "Τροποποίηση της υπ’ αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.48967/ 31.7.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Προστασίας του Πολίτη, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Υγείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Εσωτερικών «Εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε κλειστούς χώρους στο σύνολο της Επικράτειας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 (Β΄3162)".
Ειδικότερα στο νέο Άρθρο 3 αναφέρεται:
Στο ΦΕΚ 3165/Β/31.7.20 δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ. 48976 «Κανόνες τήρησης αποστάσεων και άλλα μέτρα προστασίας σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, δημόσιες υπηρεσίες και άλλους χώρους συνάθροισης κοινού στο σύνολο της Επικράτειας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19».
Ειδικότερα στα Άρθρα 12, 13 και 30 αναφέρονται:
Στο ΦΕΚ 148/Α/31.7.20 δημοσιεύθηκε ο Νόμος 4714: «Φορολογικές παρεµβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονοµίας, ενσωµάτωση στην ελληνική νοµοθεσία των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/1852, (ΕΕ) 2018/822, (ΕΕ) 2020/876, (ΕΕ)2016/1164, (ΕΕ) 2018/1910 και (ΕΕ) 2019/475, συνεισφορά Δηµοσίου για την αποπληρωµή δανείων πληγέντων δανειοληπτών λόγω των δυσµενών συνεπειών της νόσου COVID-19 και άλλες διατάξεις».
Ειδικότερα στα ακόλουθα Άρθρα αναφέρονται:
30
Εταιρείες
που συνδέουν με τα πλοία τους τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
97
Πλοία
τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.
115
Νησιά
εξυπηρετούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων 89 αποκλειστικά με τα πλοία, καθώς δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση.
20,32
εκ. επιβάτες
εκ των οποίων 18,82 εκατ. επιβάτες (3,53 εκατ. οχήματα) στην ακτοπλοΐα και 1,5 εκατ. επιβάτες (690.000 οχήματα) στην Αδριατική.
7,4%
Εισφορά στο ΑΕΠ
ή 13,6 δις € (6,6% ή 12,1 δις € στην ακτοπλοΐα και 0,8% ή 1,5 δις € στην Αδριατική).
332.000
Θέσεις εργασίας
αποτελώντας το 8,5% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας (290.700 ή 7,4% στην ακτοπλοΐα και 41.300 ή 1,1% στην Αδριατική).