H ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που αναμένεται να επικρατήσουν στο επόμενο δρομολόγιο του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ, το πλοίο την Παρασκευή 01/12/2017 θα παραμείνει στο λιμένα του Πειραιά και θα επανεκκινήσει τα δρομολόγια του ως ακολούθως :

Μια ακόμη χρονιά τελείωσε για την Aegean Speed Lines και το Speedrunner III στα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων.

Μετά την απόφαση για την εκτέλεση δρομολογίων και τον Νοέμβριο, η οποία στόχο είχε να ευχαριστήσει τους κατοίκους των νησιών για τη στήριξή τους και το 2017, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε και πάλι την ΣΕΡΙΦΟ, την ΣΙΦΝΟ και την ΜΗΛΟ για τη διαχρονική υποστήριξή τους προς την εταιρία μας και να δεσμευτούμε ότι και το 2018 θα είμαστε παρόντες με δρομολόγια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες σε ωράρια αναχωρήσεων και τα οποία είναι ήδη διαθέσιμα για κρατήσεις.

Η Attica Group προχώρησε στην έκδοση του 8ου Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας που αφορά το 2016, ο οποίος ακολουθεί τις κατευθυντήριες οδηγίες GRI Standards του Global Reporting Initiative (σε επίπεδο συμφωνίας “Core”). Με την έκδοση αυτή, η Attica Group γίνεται η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας παγκοσμίως με Απολογισμό που ακολουθεί τις οδηγίες GRI Standards.

Για το εννεάμηνο 2017, η ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε. ανακοινώνει τα βασικά ενοποιημένα στοιχεία των αποτελεσμάτων της, κατά τα οποία ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα €110,9 εκατ., έναντι €115,2 εκατ. του εννεαμήνου 2016, ενώ τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε €20,2 εκατ. έναντι €22,7 εκατ., του αντιστοίχου εννεαμήνου 2016. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε €12,5 εκατ. έναντι €10,1 εκατ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Το εννεάμηνο του 2017, η Minoan Lines σε ενοποιημένο επίπεδο παρουσίασε θετικά οικονομικά αποτελέσματα παρά την σημαντική αύξηση που κατέγραψαν οι διεθνείς τιμές των καυσίμων. Πιο αναλυτικά, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε σε € 62,6 εκ., τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε € 19,5 εκ., ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 7,4 εκ.

Επιπρόσθετα, κατά την 30/9/2017, τα συνολικά ίδια κεφάλαια της Εταιρείας σε ενοποιημένο επίπεδο ανέρχονταν σε € 287,6 εκ. (€ 2,69 ανά μετοχή) ενώ ο τραπεζικός δανεισμός της διαμορφώθηκε στα € 148,2 εκ.

Καλωσόρισμα

Αγαπητέ επισκέπτη, με μεγάλη μας χαρά σε καλωσορίζουμε στον ιστότοπο του Συνδέσμου μας. Επιθυμία μας είναι ο χώρος αυτός να προάγει την επιβατηγό ναυτιλία, να αποτελέσει πηγή ενημέρωσης για το νησιωτικό τουρισμό, αλλά και να ενισχύσει την επικοινωνία μας με το επιβατικό κοινό.

Τα Μέλη μας

Αγία Μαρίνη ΝΕ
Aegean Flying Dolphins
Aegean Speed Lines
ANEK Lines
ANES Ferries
ANMEZ Ferries
Blue Star Ferries
Dodekanisos Seaways
Fast Ferries
Golden Star Ferries
Goutos Lines
Hellenic Seaways
Kateros
Lane Lines
Levante Ferries
Minoan Lines
Sea Jets
Skyros NE
SuperFast Ferries
Silver Sea Cruises

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 7/2019
  • 08 Ιανουαρίου 2020

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 7 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις...

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 6/2019
  • 08 Ιανουαρίου 2020

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 6 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις επί...

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 5/2019
  • 27 Νοεμβρίου 2019

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 5 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις...

30

Εταιρείες

που συνδέουν με τα πλοία τους τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

97

Πλοία

τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.

95

Νησιά

εξυπηρετούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων 69 αποκλειστικά με τα πλοία, καθώς δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση.

17,52

εκ. επιβάτες

εκ των οποίων 16 εκατ. επιβάτες (3 εκατ. οχήματα) στην ακτοπλοΐα και 1,52 εκατ. επιβάτες (688.000 οχήματα) στην Αδριατική.

9,2%

Εισφορά στο ΑΕΠ

ή 16,1 δις € (7,3% στην ακτοπλοΐα και 1,9% στην Αδριατική).

349.000

Θέσεις εργασίας

αποτελώντας το 9,7% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας (284.000 στην ακτοπλοΐα και 65.000 στην Αδριατική).