Τα Ναυτικά Χρονικά στο τεύχος Ιανουαρίου 2018 φιλοξενούν τις απόψεις Ελλήνων πλοιοκτητών, καθώς και εκπροσώπων θεσμικών φορέων της ελληνικής ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου μας κ. Μιχάλης Σακέλλης διατύπωσε τις απόψεις του στην ερώτηση: Πώς βλέπετε να διαγράφεται το μέλλον για την ελληνική ναυτιλία το 2018;

Ομιλία Προέδρου ΣΕΕΝ στην Ημερίδα: «Ακτοπλοϊκή Διασύνδεση των νησιών των Κυκλάδων», που πραγματοποιήθηκε στη Σύρο, τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017:

Η ομιλία του κ. Σακέλλη στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου με θέμα: «20 πολίτες μιλούν: Η Θάλασσα πηγή ισχύος και ευημερίας για την Ελλάδα», την οποία οργάνωσε και παρουσίασε ο Βουλευτής Β' Αθηνών και Τομεάρχης Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιώργος Κουμουτσάκος.

Η ομιλία του κ. Σακέλλη στην παρουσίαση της μελέτης για την ακτοπλοΐα της εταιρείας XRTC, που πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουλίου 2017.

"Η Επιβατηγός Ναυτιλία είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τον τουρισμό μας και την οικονομία μας, συμμετέχοντας μέσω άμεσων και έμμεσων επιδράσεων με ποσοστό 6,5% στο ΑΕΠ της χώρας και κατά 50% στην απασχόληση στα νησιά. Εκτελούνται κάθε χρόνο περίπου 50.000  δρομολόγια προς και από τα νησιά μας, μεταφέρονται 16 εκ. επιβάτες, εκ των οποίων τα 10 εκ. είναι παραθεριστές, καθώς και 10 εκ. τόνοι εμπορευμάτων. Επίσης στηρίζει τους νησιώτες μας και διαμορφώνει τις συνθήκες διαβίωσής τους και συμμετέχει στην αύξηση του πληθυσμού, προστατεύοντας τα εθνικά μας συμφέροντα με τον καλύτερο τρόπο.

Συνέντευξη του Προέδρου κ. Σακέλλη στο περιοδικό Logistics Leader, όπου φιλοξενήθηκε αφιέρωμα για τα λιμάνια και τον ρόλο που μπορούν να έχουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Ερώτηση: Μετά τον Πειραιά, προσφάτως πέρασε στα χέρια ξένου ιδιώτη επενδυτή και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με αρκετούς να μιλούν για απώλεια σημαντικών αναπτυξιακών μοχλών της χώρας. Είναι έτσι; Είναι αναπόφευκτη η ιδιωτικοποίηση των λιμένων ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων τους; Θα μπορούσε το κράτος να έχει ενεργότερο ρόλο στη διαδικασία αυτή; Μήπως τελικά η παραχώρηση των λιμένων, που θεωρούνται μοχλοί ανάπτυξης, σε ξένους ιδιώτες «ανοίγει την πόρτα» σε ξένες ναυτιλιακές εταιρείες και δρα αρνητικά ως προς τις προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων;

Καλωσόρισμα

Αγαπητέ επισκέπτη, με μεγάλη μας χαρά σε καλωσορίζουμε στον ιστότοπο του Συνδέσμου μας. Επιθυμία μας είναι ο χώρος αυτός να προάγει την επιβατηγό ναυτιλία, να αποτελέσει πηγή ενημέρωσης για το νησιωτικό τουρισμό, αλλά και να ενισχύσει την επικοινωνία μας με το επιβατικό κοινό.

Τα Μέλη μας

Αγία Μαρίνη ΝΕ
Aegean Flying Dolphins
Aegean Speed Lines
ANEK Lines
ANES Ferries
ANMEZ Ferries
Blue Star Ferries
Dodekanisos Seaways
Fast Ferries
Golden Star Ferries
Goutos Lines
Hellenic Seaways
Kateros
Kerkyra Lines
Lane Lines
Levante Ferries
Minoan Lines
Sea Jets
Skyros NE
SuperFast Ferries
Abou Merhi Cruises

Δρομολόγια Πλοίων

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 9/2017
  • 19 Δεκεμβρίου 2017

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 9 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις επί...

Μελέτη ΙΟΒΕ για την επιβατηγό ναυτιλία
  • 02 Νοεμβρίου 2017

Η πορεία του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας και η σημαντική συμβολή του στην ελληνική οικονομία εξετάζονται σε νέα μελέτη του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) με τίτλο «Η συμβολή της επιβατηγού ναυτιλίας στην ελληνική...

30

Εταιρείες

που συνδέουν με τα πλοία τους τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

97

Πλοία

τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.

95

Νησιά

εξυπηρετούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων 69 αποκλειστικά με τα πλοία, καθώς δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση.

17,52

εκ. επιβάτες

εκ των οποίων 16 εκατ. επιβάτες (3 εκατ. οχήματα) στην ακτοπλοΐα και 1,52 εκατ. επιβάτες (688.000 οχήματα) στην Αδριατική.

9,2%

Εισφορά στο ΑΕΠ

ή 16,1 δις € (7,3% στην ακτοπλοΐα και 1,9% στην Αδριατική).

349.000

Θέσεις εργασίας

αποτελώντας το 9,7% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας (284.000 στην ακτοπλοΐα και 65.000 στην Αδριατική).