Η Aegean Speed Lines ιδρύθηκε το 2005 με τη συνεργασία του Ομίλου Εταιρειών Ευγενίδη και του Αγγλικού Ομίλου Εταιρειών Sea Containers. Είναι η πρώτη ελληνική εταιρία που δρομολόγησε στην ακτοπλοΐα μας πλοίο με κοινοτική σημαία, το SPEEDRUNNER I, στο πλαίσιο της απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών στη χώρα μας.

Το 2006 η Aegean Speed Lines άλλαξε τη μετοχική της σύνθεση λόγω αποχώρησης της Sea Containers και στην εταιρία εισήλθε μεγάλος ελληνικός επιχειρηματικός όμιλος, ενώ ο όμιλος Ευγενίδη διατήρησε το σημαντικό μερίδιο μετοχών που κατείχε. Και οι δύο μέτοχοι της Aegean Speed Lines θεωρούν την Ελληνική Ακτοπλοΐα, ως τομέα της ελληνικής οικονομίας με υψηλές προοπτικές.

Η νέα αυτή συμμαχία παρείχε στην Aegean Speed Lines νέα ενισχυμένη δυναμική και προοπτική, με βασικό χαρακτηριστικό της τη μέριμνα για την κάλυψη των αναγκών των σύγχρονων επιβατών και η ανάπτυξη των νησιών.

Με αυτόν το στόχο η Aegean Speed Lines καλύπτει από την ίδρυση της τις ανάγκες μεταφορών των Δυτικών Κυκλάδων, καθώς πιστεύει ακράδαντα ότι η προσφορά ποιοτικών λύσεων μεταφοράς επιβατών είναι καταλυτική για την ανάπτυξη και την ευημερία όλων των κατοίκων των νησιών. Οι άνθρωποι της, σκέπτονται και ενεργούν ως επιβάτες, ούτως ώστε να προβλέπουν, να σχεδιάζουν και να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε καθημερινή βάση.

Από το 2009 έως το 2011 εκτός από τα δρομολόγια Πειραιά - Δυτικών Κυκλάδων (Σέριφος, Σίφνος, Μήλος, Κίμωλος, Φολέγανδρος), τα πλοία της Aegean Speed Lines εξυπηρέτησαν και τις γραμμές Πειραιά - Σύρου - Τήνου - Μυκόνου, Πειραιά - Ίου - Θήρας - Σικίνου και τη γραμμή Πειραιά - Πάρου - Νάξου.

Για την εξυπηρέτηση των γραμμών αυτών η εταιρεία χρησιμοποιούσε τρία υπερσύγχρονα ταχύπλοα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία, τα: SPEEDRUNNER ΙΙ, SPEEDRUNNER IΙΙ, SPEEDRUNNER IV, τα οποία πληρούν τις κορυφαίες απαιτήσεις άνεσης, ποιότητας και ασφάλειας.

Τον Δεκέμβριο του 2009 η εταιρεία μόλις 5 έτη από την ίδρυσή της έλαβε την τιμητική διάκριση από τους Lloyds List, χαρακτηριζόμενη ως «καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία της χρονιάς για τη δέσμευση, την προσήλωση και την αφοσίωση στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας».

Λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, από το 2015 η Aegean Speed Lines περιορίστηκε στις γραμμές των Δυτικών Κυκλάδων και εξυπηρετεί με το SPEEDRUNNER IIΙ τα νησιά Σέριφο - Σίφνο - Μήλο - Κίμωλο - Φολέγανδρο - Σίκινο.

Περισσότερες πληροφορίες για δρομολόγια και τιμές μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Aegean Speed Lines.


Δρομολόγια Πλοίων

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 3/2018
  • 15 Ιουνίου 2018

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 3 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις...

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 2/2018
  • 07 Ιουνίου 2018

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 2 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 1η Ιουνίου 2018. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις...

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 1/2018
  • 10 Μαΐου 2018

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 1 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 8 Μαΐου 2018. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις επί αυτών,...

30

Εταιρείες

που συνδέουν με τα πλοία τους τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

97

Πλοία

τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.

95

Νησιά

εξυπηρετούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων 69 αποκλειστικά με τα πλοία, καθώς δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση.

17,52

εκ. επιβάτες

εκ των οποίων 16 εκατ. επιβάτες (3 εκατ. οχήματα) στην ακτοπλοΐα και 1,52 εκατ. επιβάτες (688.000 οχήματα) στην Αδριατική.

9,2%

Εισφορά στο ΑΕΠ

ή 16,1 δις € (7,3% στην ακτοπλοΐα και 1,9% στην Αδριατική).

349.000

Θέσεις εργασίας

αποτελώντας το 9,7% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας (284.000 στην ακτοπλοΐα και 65.000 στην Αδριατική).