H συνεδρίαση της 23ης Απριλίου 2021 του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) αναβάλλεται για την επόμενη εβδομάδα σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί με νεότερο έγγραφο της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών.
H συνεδρίαση της 23ης Απριλίου 2021 του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) αναβάλλεται για την επόμενη εβδομάδα σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί με νεότερο έγγραφο της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών.
30
Εταιρείες
που συνδέουν με τα πλοία τους τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
97
Πλοία
τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.
115
Νησιά
εξυπηρετούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων 89 αποκλειστικά με τα πλοία, καθώς δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση.
20,32
εκ. επιβάτες
εκ των οποίων 18,82 εκατ. επιβάτες (3,53 εκατ. οχήματα) στην ακτοπλοΐα και 1,5 εκατ. επιβάτες (690.000 οχήματα) στην Αδριατική.
7,4%
Εισφορά στο ΑΕΠ
ή 13,6 δις € (6,6% ή 12,1 δις € στην ακτοπλοΐα και 0,8% ή 1,5 δις € στην Αδριατική).
332.000
Θέσεις εργασίας
αποτελώντας το 8,5% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας (290.700 ή 7,4% στην ακτοπλοΐα και 41.300 ή 1,1% στην Αδριατική).