Την Τρίτη 28 Απριλίου 2020 το "Πρώτο Θέμα" στο άρθρο "Η επόμενη ημέρα στην οικονομία και τον τουρισμό" φιλοξένησε τα σχόλια 42 εκπροσώπων της οικονομίας και του τουρισμού, καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την επανεκκίνηση της οικονομίας.

Ανάμεσά τους και το σχόλιο του προέδρου του ΣΕΕΝ κ. Μιχάλη Σακέλλη, με τίτλο "Η ακτοπλοΐα ελπίζει στον εσωτερικό τουρισμό":

"Η κρίση COVID-19 έχει καταστρεπτικά αποτελέσματα στον τουρισμό και κατ’ επέκταση στην ακτοπλοΐα, η οποία αποτελεί έναν σημαντικό τουριστικό παράγοντα για τη χώρα. Στα προβλήματα από την απώλεια της τουριστικής κίνησης προστέθηκε και η απαγόρευση των μετακινήσεων που μηδένισε ουσιαστικά την επιβατική κίνηση, ενώ η εμπορευματική επίσης μειώθηκε κατά 40% περίπου. Και νομίζω είναι ότι καιρός να ασχοληθούμε για την μετά την κρίση περίοδο, στην οποία:

*Προβλέπουμε ότι θα ξεκινήσει μετά τις 30/6, συνεπώς μιλάμε για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο και πιθανόν τον Σεπτέμβριο, αν όλα πάνε καλά.

*Θα μετακινηθεί υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις μικρός αριθμός ξένων τουριστών.

*Θα υποστηριχθεί σημαντικά από τη μετακίνηση Ελλήνων τουριστών, η οποία θα είναι απολύτως ασφαλής, λαμβανομένου υπόψη του μικρού αριθμού κρουσμάτων στη χώρα μας και του μηδενικού στα νησιά.

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να τονίσουμε ότι στα πλοία της ακτοπλοΐας, με τη συμβολή των ναυτικών μας, έχουν δημιουργηθεί οι κατάλληλες συνθήκες για να αισθάνονται και να είναι ασφαλείς οι επιβάτες μας.

Σύμφωνα με τις παραπάνω διαπιστώσεις μας, οι αισιόδοξες προβλέψεις είναι για σχεδόν μηδενική τουριστική κίνηση τον Ιούνιο και κατά 50% μειωμένη τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Το αναμενόμενο μεταφορικό έργο θα στηριχθεί κυρίως στον εσωτερικό τουρισμό.

Στον εσωτερικό τουρισμό, λοιπόν, που καλείται να δώσει λίγη ζωή στα νησιά μας, πρέπει έγκαιρα να φροντίσουμε να δώσουμε κίνητρα ανάπτυξης προσφέροντας τις ευκαιρίες και τα πλεονεκτήματα που απολάμβαναν μέχρι σήμερα οι αλλοδαποί τουρίστες μας. Παράλληλα πρέπει να ενισχυθούν τα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, προσφέροντας τη δυνατότητα για οικονομικά ταξίδια κυρίως στην οικογένεια".

Δείτε ολόκληρο το σχετικό άρθρο εδώ.

Καλωσόρισμα

Αγαπητέ επισκέπτη, με μεγάλη μας χαρά σε καλωσορίζουμε στον ιστότοπο του Συνδέσμου μας. Επιθυμία μας είναι ο χώρος αυτός να προάγει την επιβατηγό ναυτιλία, να αποτελέσει πηγή ενημέρωσης για το νησιωτικό τουρισμό, αλλά και να ενισχύσει την επικοινωνία μας με το επιβατικό κοινό.

Τα Μέλη μας

Αγία Μαρίνη ΝΕ
Aegean Flying Dolphins
Aegean Speed Lines
ANEK Lines
ANES Ferries
ANMEZ Ferries
Blue Star Ferries
Dodekanisos Seaways
Fast Ferries
Golden Star Ferries
Goutos Lines
Hellenic Seaways
Kateros
Lane Lines
Levante Ferries
Minoan Lines
Sea Jets
Skyros NE
SuperFast Ferries
Triton Ferries
Silver Sea Cruises

Δρομολόγια Πλοίων

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 2/2020
  • 30 Ιουνίου 2020

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 2 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 30 Ιουνίου 2020. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις επί...

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 1/2020
  • 05 Ιουνίου 2020

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 1 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις...

Γνωμοδότηση ΣΑΣ 7/2019
  • 08 Ιανουαρίου 2020

Γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν στην υπ' αριθμ. 7 συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα θέματα που συζητήθηκαν, με τις παρατηρήσεις...

30

Εταιρείες

που συνδέουν με τα πλοία τους τα ελληνικά νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα, προσφέροντας αξιόπιστες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

97

Πλοία

τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.

95

Νησιά

εξυπηρετούνται σχεδόν σε καθημερινή βάση, εκ των οποίων 69 αποκλειστικά με τα πλοία, καθώς δεν υπάρχει αεροπορική σύνδεση.

17,52

εκ. επιβάτες

εκ των οποίων 16 εκατ. επιβάτες (3 εκατ. οχήματα) στην ακτοπλοΐα και 1,52 εκατ. επιβάτες (688.000 οχήματα) στην Αδριατική.

9,2%

Εισφορά στο ΑΕΠ

ή 16,1 δις € (7,3% στην ακτοπλοΐα και 1,9% στην Αδριατική).

349.000

Θέσεις εργασίας

αποτελώντας το 9,7% του συνολικού εργατικού δυναμικού της Ελλάδας (284.000 στην ακτοπλοΐα και 65.000 στην Αδριατική).